Hirdetés

A világon elsőként Európában rajtolt el a TikTok Pro



|

A platform új változata a jótékonykodást helyezi előtérbe.

Hirdetés

A ByteDance egy teljesen új irányt tesztel Európában: bemutatkozott a TikTok Pro, amely elsőként Németországban, Portugáliában és Spanyolországban vált elérhetővé. Az alkalmazás célja nem kevesebb, mint összekapcsolni a tartalomfogyasztást a jótékonykodással - mindezt hirdetések, élő közvetítések és vásárlásösztönző funkciók nélkül.

A TikTok Pro központi eleme a "Sunshine Programme", egy virtuális jótékonysági rendszer, amelyben a felhasználók "napfényt" gyűjthetnek - például mások meghívásával, jótékonysági témájú videók lájkolásával, megosztásával, hasonló tartalmak keresésével vagy nonprofit szervezetek követésével. A megszerzett napfényt ezután felajánlhatják egy kiválasztott szervezetnek, a tényleges adományt pedig maga a TikTok utalja át.

Hirdetés

Bár a TikTok Pro tartalmi kínálata azonos a hagyományos alkalmazáséval, a monetizációs elemek teljes eltüntetése határozottan más felhasználói élményt eredményez, és azért el kell ismerni, hogy a társadalmi felelősségvállalás olyan kezdeményezés, ami mögé sokan be tudnak állni anélkül, hogy emiatt kellemetlenül éreznék magukat. A vállalat szerint a cél az, hogy a szórakozás és a társadalmi elköteleződés ne zárják ki egymást, hanem kéz a kézben járjanak.

A lépés talán egyfajta reakció is az egyre növekvő nyomásra, amely a közösségi platformokat ösztönzi arra, hogy nagyobb társadalmi hasznot termeljenek - a TikTok pedig most egy olyan elképzelést valósít meg, amelyben a görgetés több lehet, mint puszta időtöltés.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.