Hirdetés

A YouTube egy új idegesítő funkcióval nézet velünk még több reklámot



|

Ha egy kicsit is rendszeresen használja az ember a YouTube-ot, prémium előfizetés nélkül lassan használhatatlanná válik a platform.

Hirdetés

A YouTube Premium előfizetés egyre inkább szükségessé válik azok számára, akik gyakran használják a platformot. Vagy valamelyik nagyon ügyes hirdetés kiszűrő alkalmazás.

Az utóbbi években a YouTube egyre agresszívebb módokon igyekszik reklámokkal megtölteni a felületet, ami lassan odáig jut, hogy prémium előfzetés nélkül egy kifejezetten kellemetlen, a 90-es évek tévéműsorait idéző élménnyé válik a tartalomfogyasztás.

A YouTube tavaly tesztelte a "skip ad" (reklám kihagyása) gombot, amely csak körülbelül öt másodperccel a reklám elindulása után jelent meg. Ez a régi felületet váltotta fel, amin még a reklámok átléptetését lehetővé tévő visszaszámláló is rajta volt, a jelenlegi tesztverzióban viszont a felhasználók azt tapasztalták, hogy a gomb teljesen eltűnt, és nem is jelenik meg a reklám lejátszásának elindulása utáni másodpercekben.

Hirdetés

A "skip" gomb csak akkor tűnik fel, amikor a reklám már véget ért, ami tréfának rossz, bugnak pedig túl direkt, ezért úgy tűnik, hogy a Google valóban a teljes reklám végignézése után hagyja csak, hogy átugorjuk azt

A Redditen is többen jelezték, hogy az új változás sok felhasználót érint, de nem mindenhol. A YouTube már a visszaszámláló eltűntetésével is értékes másodperceket szeretett volna nyerni a hirdetők számára, ebben a verzióban viszont lényegében átugorhatatlanná teszi az egyébként átugorható reklámokat is.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.