Úgy tűnik, valóban érkeznek a hirdetések a ChatGPT-be. Egy X-en közzétett bejegyzésében Tibor Blaho, az AIPRM mérnöke - aki korábban is talált hasonló szivárgásokat - olyan kódrészleteket mutatott meg a ChatGPT Android-alkalmazás 1.2025.329 béta verziójából, amelyek "ads feature", "bazaar content", "search ad" és "search ads carousel" elemekre utalnak. Ha ezek a funkciók tényleg megjelennek, a ChatGPT ingyenes verziója hamarosan hirdetéseket kezdhet el megjeleníteni.
ChatGPT Android app 1.2025.329 beta includes new references to an "ads feature" with "bazaar content", "search ad" and "search ads carousel" pic.twitter.com/BdHOJIQHmA
— Tibor Blaho (@btibor91) November 29, 2025
Ez önmagában nem lenne példa nélküli: a keresési felületeken, például a Google-ben, régóta megszokottak a reklámok. A ChatGPT eddig azonban kerülte a hirdetések bevezetését, és inkább a Pro-előfizetésekre, valamint az API-hozzáférésekből származó bevételekre támaszkodott. A vállalat azonban továbbra sem nyereséges. A HSBC egyik jelentése szerint az OpenAI várhatóan csak 2030-ra kezd profitot termelni, addig pedig további 207 milliárd dollárnyi forrást kell előteremtenie növekedési terveihez.
Sam Altman, az OpenAI vezérigazgatója korábban egy podcastben már utalt rá, hogy bár eddig nem indítottak reklámtermékeket, ez a lehetőség nincs kizárva. Tekintve, hogy hetente mintegy 800 millió ember használja a ChatGPT-t, a hirdetési piac óriási potenciált jelenthet a vállalat számára. Mindez alapján a reklámok megjelenése nem érhet senkit nagy meglepetésként.