Hirdetés

Érdekes újítás érkezik Instagramon, amit a versenytársak kényszerítettek ki



|

Már megint a videós kontenten a hangsúly.

Hirdetés

Érdekes képet mutat a videókkal hódító közösségi platformok evolúciója: a sort a YouTube nyitotta azzal a nem titkolt szándékkal, hogy a legnagyobb videomegosztó portál legyen. Őt követte a sorban az Instagram a képek univerzumával és a 3 percben korlátozott vidókkal. Később becsatlakozott a TikTok az egyperceseivel, hogy csak a nagyokat említsük. Miután egyedi dolgaival mindenki befuttatta a saját arculatát, szép lassan elirigyelték a másik sikereit, és az lett a fixaideájuk, hogy ez nekik is menne.

Sorban jelentek meg a más platformokról ellesett formátumok: a YouTube Short egyperceseit és Spotify-szerű YouTube Music-ját követték a TikTok hosszabb videói és szöveges posztjai, és most az Instagramon a sor, hogy az eddigi 3 perc helyett 10 percben maximálja a feltölthető Reels-posztok hosszát.

Hirdetés

Az értesülés a Twitter/X jelenlegi legnagyobb szivárogtatójától, Alessandro Paluzzitól származik. A megosztott képernyőfotók valóban alátámasztják a változtatást. Ezzel a Metaverzum képmegosztója felsorakozhat a TikTok mellé, akik már tavaly márciusban meglépték ugyanezt.

Miközben az Insta és a TikTok fej-fej mellett hívták ki a YouTube hosszab videós formátumát, a Google videómegosztója más irányba indulna el. A TikTok rövid videós formátuma mellett elirigyelte annak zenefelfedező feedjét is. 

A Meta egyébként megerősítette Alessandro Paluzzi tweetjét, valóban váltásra készülnek, de a részletek és dátum tekintetében nem voltak közlékenyek.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.