Mindig kellemetlen, ha az általunk igénybe venni kívánt szolgáltatások hosszabb ideig elérhetetlenek. Jól tudják ez az Erste Bank illetékesei is, akik úgy ütemeztek egy nagyszabású rendszerfejlesztést, hogy az amiatt elrendelt kényszerszünet jelentős része az éjszakai és hajnali órákra essen, amikor a legtöbb ügyfél alszik ahelyett, hogy pénzt utalna át vagy ügyet intézne.
A pénzintézet hivatalos oldalán közzétett tájékoztató szerint szeptember 19-én este 22 órától szeptember 20-án 12 több digitális szolgáltatás ideiglenesen elérhetetlen lesz. A karbantartás idején szünetelni fog a George App és Web, de az internetes vásárlás, a TeleBank, a vállalati NetBank, az Electra, a Business MobilBank és API-csatorna, de az azonnali átutalások, az SMS-szolgáltatások, az, az online termékigénylés és a lakás-takarékpénztári kifizetések lehetőségével sem számolhatnak az ügyfelek. Érdemes tehát előre gondoskodniuk a halaszthatatlan átutalásokról vagy online fizetésekről.
Nem áll le azonban minden. A bankkártyás vásárlás ezen időszak alatt is zavartalanul működik majd POS-terminálokon, ahogy a készpénzfelvétel és -befizetés is belföldi ATM-eknél, nem beszélve a MobilePayről, a weboldal-szolgáltatásokról és a mobilfeltöltésről. Emellett a TeleBankon keresztül továbbra is elérhető marad a George Web és a bankkártyák letiltása.
Mivel a tervezett rendszerfejlesztés másnap délben zárul, várhatóan szeptember 20-án kora délutántól minden szolgáltatás újra a megszokott rendben működik majd.