A Tesla frissítette csúcsmodelljeit, a Model S-t és a Model X-et, de aki komoly külső változásokra számít, annak közel kell hajolnia. A legszembetűnőbb újítás ugyanis egy új karosszériaszín: a Frost Blue, ami 2500 dolláros extraként rendelhető mindkét modellhez. A gyártó hivatalos felsorolása szerint ez egy finomhangolt ráncfelvarrás, amely inkább a részletekben mutatja meg magát, nem a dizájnforradalomban.
A két modell csendesebb belsőt kapott, javított szél- és úthanggátlással, valamint hatékonyabb aktív zajszűréssel. A felfüggesztést is átdolgozták, hogy simább legyen a menet, és mostantól adaptív fényszórók is járnak hozzájuk, amelyek a vezetési körülményekhez igazítják a fénykévét. Újdonság a dinamikus hangulatvilágítás is, amely az ajtókon és a műszerfalon fut végig, és látványos animációval fogadja az utasokat.
A kamerarendszer sem maradt ki a sorból: az új orrkamera jobb látószöget kínál, ami elsősorban a vezetéstámogató rendszerek működésén javít. A kerekek is frissültek, aerodinamikai szempontból optimalizált formákkal: a Model S mostantól Magnetite (19") és Velarium (21") felnikkel kérhető, míg a Model X Perihelix (20") és Machina (22") kerekeket kínál.
Ami a két modellt külön-külön illeti: a Model S Long Range hatótávolsága immár eléri a 410 mérföldet (660 km-t), ezzel továbbra is ez a leghosszabb hatótávú Tesla. A Model S Plaid külső formáját finoman átdolgozták, amit a gyártó nagy sebességű stabilitással indokol. A Model X esetében megnövelték a harmadik üléssor lábterét és a csomagtartó térfogatát, így még praktikusabb lett családi használatra.
Bár a változások nem forradalmiak, a finomhangolt részletek - a csendesebb utastértől a fejlettebb kamerán és a prémium világításon át az új színekig - ismét megerősítik, hogy a Model S és X továbbra is a Tesla technológiai presztízsét képviselik. Azoknak, akik értékelik az aprólékos fejlesztéseket, most érdemes újra ránézniük ezekre a zászlóshajókra.