Hirdetés

Három cég összefogása megoldja a mesterséges intelligenciával folytatott hívások legnagyobb problémáját



|

Egyrészt hatalmas technológiai ugrást hoztak össze az érintettek, ugyanakkor 350 call centeres dolgozó már elvesztette miattuk az állását.

Hirdetés

Ha most valaki felhív egy támogatói központot, és ott egy AI fogadja a kérdéseit, akkor jó eséllyel másodperceket kell majd várnia a válaszokra. A késés jelenleg a call center algoritmusok legnagyobb problémája, de egy háromoldalú összefogás ezt is megoldja. A mesterséges intelligenciával támogatást nyújtó Phonely, a következtetés-optimalizációs platformot fejlesztő Maitai és a Groq nevű chipgyártó összeálltak a tökéletes telefonos AI megalkotásához.

VentureBeat jelentése szerint a triumvirátusnak sikerült 70 százalékkal csökkentenie a válaszidőt, és 81,5 százalékról 99,2 százalékra növelnie a válaszadás pontosságát. Ez nem csak saját pályáján jelent hatalmas előrelépést, de még az OpenAI-t is lekörözi, aminek jelenlegi legfejlettebb nyelvi modellje, a GPT-4o, 94,7 százalékos pontossággal üzemel. Ez egyébként nagyrészt annak köszönhető, hogy a Groq erőforrásai lehetővé teszik a Maitainak a különböző AI modellek közti szélsebes váltást.

Hirdetés

Ugyan a számok valóban lenyűgözőek, de érdemes megemlékezni arról is, hogy az emelt teljesítménynek ára is volt. A Phonely beszámolója szerint az egyik ügyfelük 350 embertől szabadult meg az új technológia miatt. Ez részben azért is történhetett meg, mert Will Bodewes, a Phonely társalapítója szerint a telefonálók több mint 70 százaléka amúgy sem tudja megmondani, hogy robottal vagy emberrel beszél-e. Az, hogy az ő felmérése ezzel kapcsolatban mennyire pontos, azt majd mindenki megítéli maga.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.