Egy szerdai befektetői tájékoztatón a Meta elnöke, Mark Zuckerberg nagyon lelkesen mesélt az AI-ról. Elmondása szerint a cég arra készül, hogy egy "újabb, hatalmas tartalomhalmazt" adhasson hozzá a kiajánlási algoritmusához, mivel az AI eszközöknek hála "sosem volt ilyen könnyű alkotni, újrakeverni" és megosztani dolgokat az interneten.
"A közösségi oldalak eddig két korszakon mentek keresztül. Először minden tartalom a barátoktól és családtagoktól jöttek, akiket közvetlenül követtünk. A második az volt, amikor tartalomgyártók alkotásait is hozzátettük."
Azt már nem mondta ki ilyen egyenesen, hogy a harmadik korszak az AI-ról szól majd, de egyértelművé tette a technológia központi szerepét ebben az "új érában".
Zuckerberg szerint az ajánlási algoritmusuk "mélyen kielemzi" az AI generálta elemeket, és "a megfelelő tartalmat fogja felkínálni", ami szerinte egy "egyre értékesebb" funkció lesz. A cég már elkezdett beépíteni AI eszközöket a keretrendszereibe, és épp dedikált, AI közösségi alkalmazásokkal kísérletezik.
A Meta pénzügyi vezetője, Susan Li hozzátette, hogy a felhasználóik már 20 milliárd képet generáltak a Vibes alkalmazásukban, ami (a Sorához hasonlóan) AI generálta videókat kínál.
"Én úgy gondolom, hogy a Vibes egy tökéletes példája annak az újfajta tartalomtípusnak, amit az AI tesz lehetővé, és szerintem több lehetőség is lesz, hogy újfajta tartalmak épülhessenek."
A cég 51,24 milliárd dollárt termelt a legutóbbi negyedévben.
 
								 
                