A kormány hivatalos oldalára felkerült az összegzés, hogy mennyibe adófizetői forintba került a Voks2025 néven futó, véleménynyilvánító szavazásnak nevezett kampány, amely Ukrajna uniós csatlakozásáról kérdezte a lakosságot. A meghökkentően kicsi táblázat tartalmazza a fő összegeket, a teljes költség továbbra sem ismert, mivel azzal kapcsolatban nincsenek információink, hogy a kampány reklámjára mennyi pénzt fizetett az állam.
Korábban már kiderült, hogy a szavazólapok nyomtatására 351 millió forintot fizettek ki a New Land Media Kft.-nek és a Lounge Design Kft.-nek. Az összesen 351 486 889 forintos tétel nemcsak a szavazólapokat, hanem a tájékoztató és a miniszterelnöki levelek nyomtatását is tartalmazta. A legnagyobb kiadást azonban nem ez jelentette, hanem a küldemények összeállítása, a borítékok gyártása és kézbesítése, illetve a 1818-as vonal üzemeltetése, amiért a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. közel három és fél milliárd forintot, azaz 3 495 597 533 forintot kért el.
A hivatalos közlemény szerint a szavazáson 2 millió 278 ezren vettek részt, közülük 2 millió 168 ezren - vagyis 95 százalék - Ukrajna csatlakozása ellen voksoltak, míg 5 százalék támogatta azt. Fontos kiemelni, hogy a Voks2025-nek semmilyen jogi vonzata sincs, ez inkább fogható fel kommunikációs kampányként.
A kampányt minden lehetséges felületen hirdették, országszerte jelentek meg plakátokon, a köztelevízióban, e-mailben is ment a vakcinainfós listára és az interneten is több helyen szembejött az elmúlt hónapok során. Az erre költött pénzt a kormány nem hozta nyilvánosságra.