Kedd reggel országszerte fennakadások voltak tapasztalhatók a One internetszolgáltatónál, amely az internet- és mobiladat-hálózatát egyaránt érintette. A hibáról először a felhasználók számoltak be, akik szerint több területen teljesen leállt az adatforgalom.
A szolgáltató reggel közleményt adott ki, amelyben elismerte a problémát, és részletesen ismertette a helyzetet:
"A belföldi mobilhálózati hibát sikeresen elhárítottuk, azonban néhány, külföldön tartózkodó ügyfelünknél továbbra is előfordulhatnak adatroaming-problémák. Vezetékes szolgáltatásaink esetében részleges kiesés tapasztalható Vác térségében. Önkiszolgáló digitális felületeink helyreállítása folyamatban van. Kollégáink folyamatosan dolgoznak a hálózat teljes helyreállításán. Az okozott kellemetlenségekért elnézést kérünk!" - áll a One közleményében.
A cég hozzátette, hogy az ügyfélszolgálat és az online ügyintézési felületek elérhetősége is korlátozott lehet, amíg a technikai problémákat teljesen megoldják. A közösségi médiában közzétett bejegyzésük alatt a kommentelést korlátozták, így csak bizonyos felhasználók reagálhattak a posztra, valószínűleg a negatív visszajelzések áradata miatt.
A One hálózati hibája sok ügyfelet érintett országszerte, de a szolgáltató tájékoztatása szerint a legtöbb területen már helyreállt a mobilinternet, és hamarosan a vezetékes szolgáltatás is teljesen működőképes lesz.