A Spotify erős harmadik negyedéves eredményeket közölt, mind az ingyenes, mind a fizetős előfizetői bázisban kétszámjegyű növekedéssel. A vállalat 5 millióval növelte prémium előfizetőinek számát, amely így 12%-kal emelkedve elérte a 281 milliót. Az összes havi aktív felhasználó száma 11%-kal nőtt, 713 millióra, ami 17 milliós nettó bővülést jelent - felülmúlva az elemzői várakozásokat. A Spotify bevétele 7%-kal, 4,27 milliárd euróra emelkedett, míg a reklámbevételek enyhén, 6%-kal csökkentek, de devizaárfolyam-hatás nélkül lényegében stagnáltak.
A működési eredmény 43%-kal nőtt, 582 millió euróra, a cég pedig 899 millió eurós nettó nyereséget ért el, szemben az előző év azonos időszakának 86 millió eurós veszteségével. Daniel Ek vezérigazgató szerint a vállalat üzletileg erős pozícióban van, és "gyorsabban szállít újításokat, mint valaha". A Spotify az év során több mint 30 új funkciót mutatott be, köztük a veszteségmentes hangminőséget, lejátszási lista-keverési eszközöket, ChatGPT-integrációt és alkalmazáson belüli üzenetküldést. A cél a tartalomfelfedezés és -alkotás egyszerűsítése, valamint a felhasználói aktivitás további növelése.
A vállalat jövőre vezetőváltáson is átesik: 2026 januárjától Daniel Ek ügyvezető elnöki szerepbe lép vissza, míg a vezérigazgatói feladatokat két társigazgató, Gustav Söderström és Alex Norström veszik át. A Spotify az utolsó negyedévre 4,5 milliárd eurós bevételt és 620 millió eurós működési nyereséget vár, miközben 745 millió havi aktív felhasználóra és 289 millió prémium előfizetőre számít 2025 végére.