A múlt héten indított Spotify Wrapped az eddigi legnagyobb felhasználói érdeklődést hozta a streamingplatform történetében. A december 3-án kiadott összefoglaló mindössze 65 óra alatt 250 millió aktív felhasználót vonzott, miközben a Wrapped megosztások száma 575 millióra nőtt, és az Instagramon történő megosztások száma éves összehasonlításban közel megduplázódott.
Külön figyelemre méltó, hogy az új Listening Age funkciót, amely a felhasználó éves hallgatási szokásai alapján számítja ki az életkort, több mint 65 millió alkalommal osztották meg, és a Spotify alkalmazáson belüli üzenetküldés is 100 százalékkal nőtt, ami az idén bevezetett funkció eddigi legnagyobb ugrása.
A Wrapped 2025 a top műfajok és dalok mellett új funkciókkal is bővült. Az új Listening Archive lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy visszatekintsenek legemlékezetesebb hallgatási napjaikra, míg a Wrapped Party interaktív módon engedi összehasonlítani a hallgatási szokásokat barátainkkal.
A Wrapped 2025 indulásával egy időben a Spotify közzétette az év végi toplistákat is. A globális listát Bad Bunny vezeti, megelőzve Taylor Swiftet, The Weekndet, Drake-et, Billie Eilisht, Kendrick Lamart, Bruno Marsot, Ariana Grandét, Arijit Singhet és Fuerza Regidát.