Hirdetés

A tavalyi fiaskó után megint AI-reklámmal fut neki a karácsonynak a Coca-Cola



|

A vállalat képviselője a költségekről nem beszélt, de azt elárulta, hogy rengeteg időt tudtak így megspórolni.

Hirdetés

Dacára annak, hogy a tavalyi kísérlet hűvös fogadtatásra lelt, a Coca-Cola idén is mesterséges intelligenciával próbálta meg újrateremteni ikonikus karácsonyi reklámszpotjai hangulatát, de ezzel csak annyit ért el, hogy sikerült még tovább távolodnia attól a melegségérzéstől, ami valaha a márka védjegye volt. A "Holidays Are Coming" kampány legújabb reklámja látszólag kerülni próbálja az emberábrázolás nehézségeit, ezért ezúttal cukira fazonírozott állatokkal meséli el az ünnepi történetet - köztük olyan fajok képviselőivel is, amelyeket nehezen egyeztethetünk össze a karácsonnyal.

A produkcióban a Silverside és a Secret Level AI-stúdiók működtek közre - ők feleltek már a tavalyi reklámokért is. A The Wall Street Journal információi szerint nagyjából száz ember vett részt a műveletben, köztük öt "AI-specialista", akik több mint hetvenezer mesterségesen generált videoklipet készítettek és finomítottak a végső összevágásig.

Hirdetés

A Coca-Cola nem árulta el, mennyibe került a projekt, de a cég marketingigazgatója, Manolo Arroyo szerint az AI-nak köszönhetően a folyamat olcsóbb és sokkal gyorsabb lett. Míg korábban egy ilyen reklám előkészítése akár egy évet is igénybe vett, most egy hónap alatt lezajlott a teljes gyártás. A végeredményt itt meg is csodálhatjátok.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.