Dacára annak, hogy a tavalyi kísérlet hűvös fogadtatásra lelt, a Coca-Cola idén is mesterséges intelligenciával próbálta meg újrateremteni ikonikus karácsonyi reklámszpotjai hangulatát, de ezzel csak annyit ért el, hogy sikerült még tovább távolodnia attól a melegségérzéstől, ami valaha a márka védjegye volt. A "Holidays Are Coming" kampány legújabb reklámja látszólag kerülni próbálja az emberábrázolás nehézségeit, ezért ezúttal cukira fazonírozott állatokkal meséli el az ünnepi történetet - köztük olyan fajok képviselőivel is, amelyeket nehezen egyeztethetünk össze a karácsonnyal.
A produkcióban a Silverside és a Secret Level AI-stúdiók működtek közre - ők feleltek már a tavalyi reklámokért is. A The Wall Street Journal információi szerint nagyjából száz ember vett részt a műveletben, köztük öt "AI-specialista", akik több mint hetvenezer mesterségesen generált videoklipet készítettek és finomítottak a végső összevágásig.
A Coca-Cola nem árulta el, mennyibe került a projekt, de a cég marketingigazgatója, Manolo Arroyo szerint az AI-nak köszönhetően a folyamat olcsóbb és sokkal gyorsabb lett. Míg korábban egy ilyen reklám előkészítése akár egy évet is igénybe vett, most egy hónap alatt lezajlott a teljes gyártás. A végeredményt itt meg is csodálhatjátok.