Hirdetés

Terminológiai zűrzavar



|

Hirdetés

Egyre nagyobb a szakadék a PC és processzor ipar technológiái és e technológiák fogyasztók általi megértése és befogadása között, állítja Patrick Moorhead, az AMD fogyasztói és vállati marketing alelnöke. E szakadék a technológiai lapfogalmak körüli zűrzavar eredménye, ill. hogy a felhasználók nem értik, hogy egy új PC miért javítja a felhasználói élményt a régihez képest. „Minden kommunikáció a nyelvvel kezdődik. Ha nem értjük a nyelvet, előbb-utóbb gondjaink lesznek”, fogalmaz Moorhead. Az AMD megbízásából az Aegis Group divíziója, a Synovate 1535 fogyasztó különböző termékekkel kapcsolatos elégedettségi szintjét vizsgálta, ill. rákérdezett olyan általánosan használt PC fogalmak meghatározására, mint a megahertz vagy a web böngésző.

A megkérdezetteknek gondot okozott sok fogalom pontos meghatározásának azonosítása, pedig több olyan is volt közöttük, akik veterán PC használónak számítanak. E fogalmi zűrzavar miatt sok fogyasztó válik frusztrálttá, ha egy új PC után tájékozódik, ezért inkább elhalasztja a vásárlást. Nem minden jel mutat arra, hogy a fogyasztók annyira halogatnák a hardvervásárlást. Miközben a vállalati PC vásárlások valóban stagnálnak évek óta, a fogyasztók gépet cserélnek. Az IDC előrejelzése szerint az USA-ban 10.8 százalékkal nő a fogyasztói PC vásárlás, míg ez a növekedés globálisan csak 6.5 százalékos lesz az idei évben.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.