Hirdetés

Világszerte népszerű az LG csoki telefonja



|

Hirdetés

A szórakoztató elektronika és a mobilkommunikáció egyik vezető szereplőjeként ismert LG új mobilja májusban debütált hivatalosan Londonban, majd folytatta világkörüli útját Kínán, Oroszországon, Mexikón, Tajvanon, Hong Kongon, Szingapúron, Törökországon, Iránon és az Egyesült Arab Emirátusokon keresztül. Az LG további helyeken is piacra szeretné dobni ’csokitelefonját’. A legutóbbi bemutatót Bangkokban tartotta a cég május 29-én. A telefon híre futótűzként terjedt a trendi dolgok kedvelői és az előkelőségek között szerte a világ fővárosaiban. A londoni bemutatót követő négy hét alatt az összes készüléket eladták a szigetországban és több mint fél millió Chocolate Phone talált gazdára világszerte. A kiskereskedők türelmetlenül várják az újabb szállítmányokat, hiszen hosszú azok listája akik még nem jutottak hozzá hőn áhított "csokoládéjukhoz". A telefon első helyen áll a ’Carphone Warehouse’ eladási listáján is, amely Európa legnagyobb mobiltelefon kereskedelmi hálózata. 25%-os piaci részesedésével Mexikóban a készülék első lett és maga mögé utasította a Motorola Razr típusú telefonját. A szaúdi kiskereskedők is óriási keresletre számítanak, ezért számos előszerződést kötöttek további szállítmányokra. Így már nem is kérdéses, hogy miért hozta címlapján a Chocolate Phone-t a ’Mobil’, Svédország mobiltelefonokra specializálódott magazinja, amely szerint a Razr sikere után ez lesz a következő milliós nagyságrendben értékesített készülék.
A Chocolate Phone sikere a kiváló formatervezésben, a kitűnő marketing munkában és a proaktív sales stratégiában rejlik. Az LG felkérte a premier ligás Wayne Rooney barátnőjét, Colleen McLoughlan divatikont, hogy legyen az Egyesült Királyság Chocolate Phone nagykövete. "Az LG Chocolate Phone-ja illik bármilyen öltözethez. Egyedi, karcsú és kényelmesen elfér bármely táskában. A fekete és vörös színek kombinációjának köszönhetően kiemelkedik a többi készülék közül, az érintős gombok pedig gyönyörűvé varázsolják" - mondta Colleen McLoughlan. A londoni bemutatón Chocolate Phone-t kaptak ajándékba olyan hírességek, mint Pierce Brosnan, Gwyneth Paltrow és Claudia Shiffer. Az LG telefonja tehát siker lett a prémium kategóriás piacon. A tajvani bemutatót olyan óriási várakozás előzte meg a jelentős kültéri reklámkampánynak köszönhetően, hogy még a bloggerek is erről írtak folyamatosan.
Az LG külön az adott helyre szabott marketing stratégiát alkalmazott mindenhol és biztosította az értékesítési csatornákat a főbb kiskereskedőkön keresztül: ennek köszönhető a hihetetlen siker. A Chocolate Phone, mint jelenség mára mindenhol ismertté vált, ezért az LG már tervezi a következő lépést, amellyel tovább biztosíthatja jelenlétét a prémium kategóriás mobilpiacon.
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.