A MÁV hivatalosan is megszüntette az Elvira menetrend-keresőt és jegyvásárló felületet. Az oldal megnyitásakor már csak egy tájékoztatás fogadja a látogatót, amely szerint az Elvira helyett mostantól kizárólag az Emma szolgálja ki az utasokat.
Az Emma nem csak vonatinformációkat nyújt, hanem integrált rendszerként a Volánbusz, a HÉV és a BKK járatai is követhetők rajta, viszont jegyet nem lehet ezen a felületen vásárolni, a rendszer automatikisan a jegy.mav.hu oldalra irányít át.
Az elmúlt hetekben az Emma több új funkcióval bővült. Az egyik legfontosabb újítás, hogy külön ikon jelzi a 20 percnél nagyobb késéssel közlekedő járatokat, legyen szó akár buszról, vonatról vagy HÉV-ről. A MÁV ígérete szerint további fejlesztések is érkeznek a közeljövőben.
Az új rendszer azonban vegyes fogadtatásban részesült. A Hvg emlékeztetett arra, hogy sok kritika érte az Emmát, mivel jelenleg csak egyesével lehet ellenőrizni a vonatok időbeniségét, a nyáron megszüntetett Vonatinfó alkalmazásban ezzel szemben egy térképen egyszerre lehetett látni a késéseket, így az utasok gyorsan átláthatták, melyik vonalon van nagyobb fennakadás.
A vasúttársaság elmondta, hogy az Emma továbbra is képes átfogó képet adni a MÁV által üzemeltetett járatok menetrendszerűségéről, és a jövőben fokozatosan igyekeznek javítani a felhasználói élményt is.