A Yettel augusztus 19. este 22 órától augusztus 20. hajnal 4 óráig rendszerkarbantartást végez, amely érinti az online ügyintézést. A vállalat közlése szerint ez idő alatt nem lesz elérhető az online fizetés, így például a yettel.hu oldalon történő rendelés, számlabefizetés, feltöltés, feltöltőkártya-aktiválás, adatjegyvásárlás, előfizetés-módosítás, Yepp előfizetés-vásárlás és -módosítás, valamint a partneri csatornákon keresztüli befizetés sem.
A karbantartás az okostelefonos Yettel alkalmazást is érinti, amely szintén használhatatlan lesz a fenti időszakban. A szolgáltató ugyanakkor hangsúlyozta, hogy az SMS-ben indított mobilparkolás és e-matrica-vásárlás zavartalanul működik majd, így ezeknél nem kell fennakadásra számítani.
Nemcsak a Yettelnél, hanem az MVM-nél is zajlik karbantartás: az energiaszolgáltató augusztus 15. és 17. között kezdte meg a munkálatokat, amelyek továbbra is tartanak. A cég közleménye szerint ma még biztosan nem lesz elérhető sem az online ügyintézés, sem az MVM Next applikáció, így az ügyfeleknek érdemes más időpontban intézniük ügyeiket.