Hirdetés

A YouTube a legnépszerűbb TV-s platform az Egyesült Államokban



|

Ráadásul immár a harmadik egymást követő hónapban.

Hirdetés

A Nielsen áprilisi "Media Distributor Gauge" jelentése szerint a YouTube immár harmadik egymást követő hónapban őrzi vezető helyét a tévénézési piacon az Egyesült Államokban. A platform az összes televíziónézéssel töltött idő 12,4%-át tette ki, ami jelentős növekedés az előző havi 12%-hoz és az egy évvel korábbi 9,6%-hoz képest. Ezzel a YouTube olyan óriásokat utasít maga mögé, mint a Disney, a Paramount vagy a Netflix.

A jelentés kiemeli, hogy a Disney volt a második legnagyobb részesedéssel rendelkező médiaszolgáltató áprilisban, 10,7%-kal. A YouTube előretörése különösen figyelemre méltó annak fényében, hogy a szolgáltatás eredetileg nem hagyományos tévés tartalmakra épült. A Google tulajdonában lévő platform azonban egyre inkább jelen van a nappalik képernyőin: 2025 első negyedévében az Egyesült Államokban a televízió volt a leggyakoribb eszköz a YouTube-tartalmak fogyasztására.

Hirdetés

A platform jövőbeli növekedését tovább erősítheti egy friss megállapodás az NFL-lel. A YouTube idén májusban, hirdetőknek szóló éves eseményén jelentette be, hogy exkluzív jogot szerzett az amerikaifutball-bajnokság első pénteki mérkőzésének közvetítésére világszerte. Ez az első alkalom, hogy a YouTube élőben sugároz NFL-meccset, ami újabb fontos lépést jelent a hagyományos tévés piac átalakulásában.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.