A Google hivatalosan is kigördítette ikonikus "G" logójának frissítését, amely már korábban is feltűnt néhány alkalmazásban, de mostantól vállalati szinten is megjelenik. Az új dizájn elsőként az iOS-es Google alkalmazásban bukkant fel, majd nem sokkal később az Android-verzióban is láthatóvá vált. A hónap folyamán a google.com faviconján is megjelent az új, színátmenetes változat, ami már előrevetítette a mostani, szélesebb körű bevezetést.
A vállalat blogbejegyzésében közölte, hogy a frissített logó "az egész Google-t - márkát és céget egyaránt - képviseli, és vizuálisan is tükrözi fejlődésünket az MI-korszakban." Bár a módosítás első pillantásra aprónak tűnhet a korábbi, egyszínű blokkokra épülő dizájnhoz képest, ez az első jelentős logófrissítés 2015 szeptembere óta. Akkor egy teljes arculati megújulás és egy bemutatóvideó is kísérte a változást, amely részletesen ismertette a cég fejlődését és termékeinek történetét.
A mostani finomhangolás sok felhasználó figyelmét elkerülhette, hiszen a két logó rendkívül hasonló. Azonban, ha közelebbről megvizsgáljuk az egyes elemeket, a különbség már jól látható: a színátmenetes "G" például már régóta megjelent a Pixel Launcher kezdőképernyőjén található keresősávban, valamint a Google-kereső widgetjében is. A mostani bejelentéssel ez a modernizált dizájn immár minden Google-platformon egységesen jelenik meg.