Hirdetés

Hatalmasat tarol a Netflix a reklámokkal



|

Egyre többen választják a hirdetések miatt olcsóbban kínált előfizetést.

Hirdetés

Már 94 millióan használják havonta a reklámokkal támogatott előfizetést, ami több mint 20 milliós ugrást jelent a novemberi adatokhoz képest, kürtölte világgá büszkén a Netflix. A streamingszolgáltató 2022 novemberében vezette be az olcsóbb, hirdetéses csomagot, amely az Egyesült Államokban jelenleg 7,99 dollárba kerül havonta, szemben a legalacsonyabb hirdetésmentes opció 17,99 dolláros árával - írja a CNBC.

Ez a stratégia láthatóan működik, hiszen a cég nemcsak új nézőket vonz be az alacsonyabb ár révén, de hirdetési bevételeit is hatékonyan növeli. A Netflix reklámért felelős elnöke, Amy Reinhard szerint nemcsak az említésre méltó, hogy a platform felhasználói nagyobb figyelmet szentelnek a tartalmaknak, mint amit a versenytársak előfizetőiről el lehetne mondani, hanem az is, hogy a közönség a műsorok közbeni reklámokat is ugyanolyan intenzitással nézi, mint magukat a filmeket vagy sorozatokat.

Hirdetés

Kiemelendő még, hogy ez az előfizetési csomag a fiatal felnőttek körében egyenesen uralja a piacot: a reklámos opcióval a szolgáltató több 18 és 34 év közötti nézőt ér el, mint bármely amerikai országos tévécsatorna vagy kábelcsatorna.

Annak, aki Magyarországról kipróbálná, egy darabig még gyakorolnia kell a türelem nemes erényét, mert nálunk csak három fizetős csomag, az Alap, a Standard és a Prémium választható havonta 2890, 3990, illetve 5090 forintért. Az utóbbi két szinthez más háztartásban élő vendégfelhasználót is hozzá lehet adni havonta 1190 forintért.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.