Az IKEA valami nagyon érdekes dologgal kecsegtet, a saját közösségi oldalain megosztott egy képet, amin az IKEA logója, egy szív és egy alma szerepel, amibe valaki már beleharapott. Az utóbbi elég egyértelmű utalásnak tűnik az Apple ikonikus logójára.
A vállalat a poszt alatt azt írta, hogy
"Hamarosan megosztunk valamit, ami különösen közel áll a szívünkhöz az IKEA-nál. Egy témát, ami mindannyiunkat érint és ami megmutatja, mennyi érték rejlik a látszólag apró dolgokban."
A sajtóközleményben mindössze egyetlen kifejezést emeltek ki: ÄPPLE, ami ugyan svédül pusztán annyit jelent, hogy alma, de a kontextus miatt sokan máris az Apple-re asszociáltak.
Az elemzők szerint minden jel arra utal, hogy az IKEA egy Apple-partnerséget készül bejelenteni, többen úgy vélik, az együttműködés az IKEA egyre bővülő okosotthon-termékvonalához kapcsolódhat, amely idén nyáron több mint 20 új eszközzel bővült, és 2026 elején kerül majd piacra. Mivel az IKEA Home Smart alkalmazás már most is integrálható az Apple Home rendszerrel, logikus lépés lenne egy közös fejlesztés vagy termékcsalád.
Más találgatások szerint a svéd cég új Apple-kompatibilis töltőkön vagy kiegészítőkön dolgozhat, ezek az iPhone és iPad felhasználóknak szánt termékek bővítenék az IKEA meglévő, modern tech-kiegészítő portfólióját, mint például a Sjöss 45 W-os töltő. Bár a cégek hivatalosan még nem erősítették meg a partnerséget, október 30-án minden kiderül, amikor az IKEA hivatalosan is bejelenti, mi rejlik a titokzatos alma mögött.