Hirdetés

Ne lepődj meg, ha hamarosan reklám fut a Samsung okoshűtődön



|

Igen, lassan az okos háztartási eszközökre is megérkeznek.

Hirdetés

A dél-koreai techóriás, a Samsung újabb vitát kavarhat a felhasználók körében: a vállalat szoftverfrissítéssel hirdetéseket jelenít meg bizonyos Family Hub okoshűtő-modellek kijelzőjén az Egyesült Államokban. A cég szerint a lépés célja, hogy "erősítse a készülékek értékét", ám sokak számára inkább a mindennapi élet további reklámterhelését vetíti előre.

A Samsung közlése szerint a hirdetések a Family Hub úgynevezett Cover Screen felületén tűnnek fel, amikor a kijelző tétlen állapotban van. Ezeket a reklámokat a felhasználók elutasíthatják, így azok nem jelennek meg újra a kampányidőszakban. Ugyanakkor teljesen kikapcsolni nincs lehetőség, legfeljebb Art Mode vagy képmegjelenítés választásával kerülhetők el. A vállalat hangsúlyozza: a hirdetések megjelenítése testreszabható, a formátum a képernyő személyre szabási beállításaihoz igazodik.

Hirdetés

A Family Hub hűtők az úgynevezett Bespoke termékvonal részei, amelyek ára 1800 és 3500 dollár között mozog. Szakértők szerint éppen ezért meglepő, hogy egy luxustermékhez reklámok társulnak. Bár az elektronikai eszközök kijelzőin egyre gyakoribb a hirdetések megjelenése, sok fogyasztó számára hátborzongató lehet a gondolat, hogy egy éjszakai nassolás közben reklámok kíséretében nyílik a hűtőajtó.
 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.