Hirdetés

Új eszközöket ad a hirdetők kezébe a TikTok



|

Sosem találnátok ki, de mesterséges intelligenciának is köze van a dologhoz.

Hirdetés

A TikTok június 3-án megrendezett éves hirdetői csúcstalálkozóján számos új eszközt mutattak be, amelyek forradalmasíthatják a platformon megjelenő reklámtartalmakat. Az újítások között mesterséges intelligenciára épülő hirdetési javaslatok, célcsoport-elemző funkciók és márkák-készítők közötti kapcsolódást segítő megoldások is helyet kaptak. Az Insight Spotlight nevű eszköz például lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy demográfiai és iparági szűrők alapján részletes betekintést nyerjenek a célközönség viselkedésébe, tartalomfogyasztási szokásaiba és a népszerű kulcsszavakba.

A TikTok eredetileg kiszámíthatatlanságával és virálissá váló tartalmaival vívta ki népszerűségét, ahol bárki lehetett sztár egyik napról a másikra. A márkák eddig leginkább trendekre épülő stratégiával, népszerű zenékkel és influenszerekkel próbáltak lépést tartani. Az új eszközök azonban lehetővé teszi számukra, hogy pontosabban, adatalapúan és releváns módon célozzanak meg tartalmakat, figyelembe véve, mit néznek és keresnek éppen a felhasználók.

Hirdetés

A TikTok ezzel lényegében saját keresőoptimalizálási (SEO) rendszerét építi ki a hirdetők számára. A platform szerint a felhasználók egynegyede már 30 másodpercen belül keresést indít az alkalmazás megnyitása után, és a márkák már a keresési találatok között is megjelenhetnek hirdetéseikkel. Emellett a Content Suite nevű új funkció lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy egyszerűen hozzáférjenek olyan felhasználói videókhoz, amelyek megemlítik őket - mindezt egyetlen felületen, hivatalos engedélykéréssel, a TikTok rendszerén belül.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.