Hirdetés

A YouTube többéves mélypontra esett, ahogy gyűlnek a versenytársak



|

A videós szférában még mindig egyértelműen a YouTube a király, de van egy terület, ahol egyre mélyebbre és mélyebbre zuhan a platform.

Hirdetés

Attól a Google-nek még jó darabig nem kell tartania, hogy a VOD piacon átveszi bárki a hatalmat, de az élő közvetítések világa mindig is nehézkes terület volt a YouTube számára. A Twitch nagyon sokáig uralta ezt a szegmenst, viszont a TikTok néhány éve leváltotta őt is a trónon. A közelmúlt kördiagrammjain a piros csapaté volt a terület fele, a maradékot pedig tulajdonképpen szétosztotta a Twitch és a TikTok egymás között. A helyzet most változóban van, mert a többi cég befektetése elkezdett kifizetődni, és az alternatív platformok növekvő piaci részesedése a YouTube-ból csipkedi el a százalékokat.

Hirdetés

A Streamscharts 2025-ös, harmadik negyedéves jelentése szerint a YouTube Live több mint 10 százalékot esett nézett órák számában. Ez azt jelenti, hogy platform évek óta először esett 50 százalékos részesedés alá, és nem is kevéssel.

A TikTok és a Kick az egyértelmű győztesei az elmúlt néhány hónapnak. A TikTok Live 27-ről 31,4-re növelte a részesedését, míg a Kick egy elképesztő 55 százalékkal növelte a nézett óráinak számát. A platform kétszer annyi nézettséget termelt az első negyedévéhez képest, ami példátlanul nagy ugrás ebben a térben. Persze a YouTube még mindig lefoglalja a piaca majd' felét, de a piros sáv csak csökken és csökken azon a karikán.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.