Hirdetés

A sebességőrültek álma ez a profi szimulátor cockpit



|

A csúcsra járathatod a szimulátoros élményt a Thermaltake legújabb felszereléseivel.

Hirdetés

Egy vérbeli autórajongó számára nyilván semmi sem érhet fel az élménnyel, amikor az ember a volán mögé pattanva kigurulhat egy valódi versenypályára, az utóbbi években viszont a szimulátorok is óriási fejlődésen estek át, így aki megengedheti magának, az akár a szobájába is elhozhatja a száguldást, hogy egy fárasztó munkanap után benzinégetés nélkül csapasson egy pár kört a világ leghíresebb aszfaltcsíkjain.

Ezt az igényt igyekszik kiszolgálni a tajvani Thermaltake két újdonsága, melyekre alapozva egy irigylésre méltó szimulátort állíthatsz össze, már ha a bankszámlád is bírja a fokozott tempót.

Hirdetés

Az elsősorban PC-s gépházakról, tápegységekről és hűtőberendezésekről ismert gyártó GR500 Racing Simulator Cockpitje egy strapabíró acél-alumínium keretre épül, rajta egy kényelmes, több irányba állítható üvegszálas versenyüléssel. A 120 kg teherbírású szerkezet 600 x 1320 x 1100 mm-en terpeszkedik, kompatibilis a legtöbb kormánnyal, pedálszettel és váltóval, valamint LED-világítással is ellátták, amely a Rhythm Pickup módban dinamikusan reagál a játékbeli zenére.

Hiába azonban a profi cockpit, ha csak az üres falat bámuljuk belőle, ezért a Thermaltake egy új monitorállványt is prezentált a termék mellé: a Triple Racing Monitor Stand három, legfeljebb 32 hüvelykes képernyőt képes befogadni, a masszív acél kialakításnak hála akár darabonként 20 kg-os terhelés mellett.  Az állványt nem muszáj tripla monitorral használni, s amennyiben csak két vagy egy panelt rögzítünk rá, akár 55 hüvelykes opciók mellett is dönthetünk.

Mindez persze nem olcsó mulatság: a GR500 cockpitért 830 dollárt, vagyis közel 300 ezer forintot kér a gyártó, míg a monitorállványért 170 dollárt, azaz kb. 61 ezer forintot kell kicsengetni, ehhez pedig még hozzáadódnak a szimulációhoz szükséges hardverek a PC-től a kormányon/pedálon/váltón át a monitorokig. Egy ilyen profi szett árcédulája tehát simán elérheti egy pályanapokra szánt hétvégi élményautóét, cserébe viszont nem kell tankolni, és a karbantartásra sem olyan érzékeny.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.