Hirdetés

...és a Google csak nőtt, növekedett...



|

Hirdetés

A vállalat túlteljesítette az elemzői várakozásokat, ennek köszönhetően részvényeinek árfolyama 11 százalékkal ugrott meg.

A Google a tavaly őszi tőzsdei bevezetése óta rendre a várakozásoknál jobb negyedéves eredményekről számolt be. A mostani időszakban a cég 1,6 milliárd dollár forgalom mellett 381 millió dollár nettó profitot könyvelhetett el, míg egy évvel korábban 805 milliós bevételről és 52 millió dollár nettó eredményről számolt be. Az egyszeri tételek nélkül számított nyereség részvényenként 1,51 dollár volt, ami messze felülmúlta a pénzügyi elemzők 1,36 dolláros előrejelzését.

A Google vezetői elmondták, a növekedés annak köszönhető hogy a hirdetők egyre inkább előnyben részesítik az internetes megjelenést a tradicionális médiával szemben. A Google bevételének szinte teljes egészét a hirdetések adják, a vállalat nem csak saját oldalain helyez el hirdetéseket, hanem partnereinek oldalán is. Ironikus, de a Google még soha egy centet sem költött saját maga reklámozására.

A vállalat eközben azzal kacérkodik, hogy kiterjessze tevékenységét a hagyományos médiára is. Az Egyesült Államok néhány technológiai magazinjában nemrég olyan hirdetési oldalak bukkantak fel, amelyeken különféle vállalatok hirdetései kaptak helyet, és a lap alján az online világból már jól ismert kézjegy bukkant fel: Ads by Google. A mostani negyedéves beszámoló alkalmával a Google közölte, hogy tévés hirdetések továbbértékesítése is szerepel a tervei között.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.