Ezért ma már az internetezők száma csak csekély mértékben növekszik az Egyesült Államokban. Az októberben mért 56,5 százalékról a 60 százalékos penetráció eléréséig három és fél hónap kellett. Azaz a lakosság egészéhez mérten havi egy százalékos emelkedést még mindig mutat a szörfözők száma. A kizárólag hivatali célú internetezők az egész forgalom 14 százalékát adják, míg a kizárólag otthoni szörfözők 58 százalékot foglalnak el. Az internetezők a Yahoo-n bogarásznak legtöbbet, átlagosan 1 óra 31 perecet, amit az MSN követ 1 óra 11 perccel. A legjobb hirdetési hely az MSN, ahol a bannereket az ithon szörfözők 46,2 százaléka (!) látja, s így nem csoda, ha az MSN lett az internet legfontosabb hirdetési helye. És tán az sem meglepő, hogy az interneten website-okban és tartalomban megjelenő legnagyobb vagyon tulajdonosa az AOL. [IDG.net]
                    
                    
                    
                
					
                    
									
Ma már ötből három amerikai rendszeresen használja az internetet
    							
    							Hirdetés
    						
																			               
                                
							
							Hirdetés