A gamer világ és a gyorséttermek találkozása eddig is szolgáltatott furcsa pillanatokat - gondoljunk csak a KFC saját játékgépre szerelt csirkemelegítő rekeszére, vagy a McDonald's sültkrumplitartós gamer székére. Most az Asus csatlakozik ehhez az univerzumhoz, méghozzá a kínai KFC-vel karöltve, és egy igazán látványos - és illatos - promócióval álltak elő: burger, ROG-logóval égetett buci, és ajándék mechanikus billentyűzet keycap.
キーキャップ付きハッPセットあんのか
— すずk (@dokoitta_megane) June 27, 2025
【ROG×KFC联名】ROG居然真的联动到美食界了?https://t.co/hfFZhxhoME pic.twitter.com/EUstUxRmvJ
A kampány Fortress of Faith néven fut, és Kínában kizárólagosan érhető el. A menü középpontjában a Durian Multi-Cheese Juicy Wagyu Burger áll, ami már a nevében is kihívás: 120 gramm prémium marhahús, duriános sajtszósz, saláta, szószok és sajt találkozik egy pufók buciban, amire rá is sütötték az Asus Republic of Gamers logót. Akik nem bírják a duriánt, azok választhatják a füstös sajtszószos verziót is, szintén wagyu hússal.
A menühöz kétféle árképzés társul: az alapváltozat - burger, sült csirke, tojásos pite és üdítő - 39,90 jüanba kerül (kb. 1900 forint), míg a keycap szettet is tartalmazó verzió 42,90 jüanba (kb. 2 000 forint) fáj. A keycap szett kizárólag a kampány ideje alatt elérhető, és a jelek szerint hatalmas siker: már a megjelenés napján több étteremből is elfogyott a burger.
A csomagolás is különleges: a burger egy egyedi, Asus ROG dizájnnal ellátott dobozban érkezik, egyértelművé téve, hogy nem átlagos menüt vittél az asztalhoz. Az akció célja, hogy a techrajongókat - különösen a gamer közösséget - a gyomrukon keresztül szólítsa meg, miközben tovább erősíti a ROG mint életstílus brandjét.
Ez a promóció tökéletes példája annak, hogy a gamer kultúra már nem csak játékokról szól: a márkák egyre gyakrabban lépnek át a digitális világból a fizikaiba, legyen szó ruházatról, hardverről vagy - jelen esetben - egy sajtszószban úszó hamburgerről. A kulcsüzenet egyszerű: a gamerek éhesek, és nem csak XP-re.