Hirdetés

Az Instagram teljesen a Reels videókat helyezheti a fókuszba, velük lehet tele a főoldal



|

Az alkalmazás Indiában teszteli azt az újítást, amely a Reels videókat tenné a kezdőlap központi elemévé.

Hirdetés

Az Instagram vezetője, Adam Mosseri jelentette be, hogy a Meta egy opciós tesztet indított, amelyben a Reels és az üzenetek kapták meg az app első két fülét. Mosseri szerint az elmúlt években ezek hajtották leginkább az Instagram növekedését, ezért vizsgálják annak lehetőségét, hogy a főoldal teljesen átalakuljon.

A videós bemutatóban látható, hogy a kezdőlap tetején továbbra is megjelennek a jól ismert sztorik, de görgetés után a felület szinte teljesen a Reels formátumhoz hasonló elrendezésbe vált, ahol a képernyőt kitöltő rövid videók dominálnak. Bár Mosseri megerősítette, hogy a követett fiókok fotói sem tűnnek el, egyelőre nem mutatták meg, pontosan hogyan illeszkednek majd a videók közé.

Hirdetés

A változás előzménye, hogy az Instagram nemrég mutatta be iPadre szánt alkalmazását, amely már most a Reels felületet nyitja meg főoldalként. Akkor a cég azzal indokolta a döntést, hogy a nagyobb képernyőkön a felhasználók inkább hátradőlve, szórakozásként fogyasztanak tartalmat. Az indiai teszt viszont arra utal, hogy a Meta azt mérlegeli, mobilon is a rövid videókat emelje az app középpontjába, még inkább a TikTok stílusú tartalomfogyasztás irányába terelve a felhasználókat.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.