Hirdetés

Csendes órát vezet be a Telekom autizmussal élő ügyfeleik számára



|

A cél az, hogy kevésbé megterhelő legyen számukra az ügyintézés.

Hirdetés

A Magyar Telekom bejelentette, hogy a mától kezdődően minden hónap utolsó hétfőjén "csendes órát" tart valamennyi üzletében 11:00 és 13:00 óra között. A kezdeményezés célja, hogy olyan környezetet teremtsen, amelyben az autizmussal élő ügyfelek számára kevésbé megterhelő a személyes ügyintézés. Ennek érdekében a vállalat az érintett időszakban elsötétíti a digitális kijelzőket és lehalkítja a háttérzajokat.

A csendes órák bevezetésével a szolgáltató olyan ingermentesebb légkört kíván biztosítani, amely csökkenti a vizuális és auditív túlterhelést. A Telekom közleménye szerint a vállalat kiemelt figyelmet fordít arra, hogy szolgáltatásai mindenki számára elérhetőek és kényelmesen igénybe vehetők legyenek, különös tekintettel azokra, akik számára a hagyományos üzletkörnyezet nehezebben kezelhető.

Hirdetés

A program kidolgozásában két szakmai szervezet - a Szimbiózis Alapítvány, valamint a Baráthegyi Vakvezető és Segítő Kutya Iskola Alapítvány - is részt vett. Az együttműködés célja az volt, hogy a csendes órák valóban megfeleljenek az autizmussal és más speciális igényekkel élő ügyfelek szükségleteinek. A Telekom reményei szerint az új kezdeményezés hozzájárul a befogadóbb és támogatóbb ügyfélkiszolgáláshoz országszerte.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.