Ha van egy 2019 utáni LG okostévéd (egészen pontosan egy webOS 4.5 vagy újabb verziószámú operációs rendszert futtató UHD, vagy nagyobb felbontású készüléked), esetleg LG UHD vagy WQHD Smart monitorod, akkor most érdemes letörölnöd róla a port, mert május 19-e és június 30-a között újra felpörög az LG Streaming hetek kampánya, és ezúttal nagyobbat szól, mint valaha. Az LG webOS rendszert futtató készülékek birtokában idén 42 országban - köztük természetesen Magyarországon is - több mint 70 tartalomszolgáltató ajánlatából lehet csemegézni az Apple TV+ pár száz forintos ajánlatától a Mubi ingyen nézhető művészfilmjein át egészen a Baby Sharkig. És ez még csak az előétel.
Aki eddig úgy érezte, hogy a streaming világ túl drága, túl bonyolult vagy épp túl idegen számára, most jó eséllyel megváltoztatja a véleményét. Az Apple saját gyártású sikersorozatai, mint a Különválás vagy A siló, most három hónapig mindössze havi 799 forintért elérhetők - ez kevesebb, mint egy nagy kávé. A klasszikus zene rajongói a Deutsche Grammophon Stage+ válogatott koncertjeit és operafelvételeit élvezhetik ingyen, a Mubi filmőrülteknek nyújt három hónapos díjmentes belépőt a kortárs mozi elit klubjába, a gyerekek és szülők pedig a Baby Shark World for Kids zenés-mesés világába merülhetnek el, szintén ingyen.
Aki inkább játszana, annak is bőven akad lehetőség: a Blacknut Cloud Gaming több mint 500 játékához enged hozzáférést, kezdésként félórás ingyenes próbaidővel, majd egy hónapra nagyjából 400 forintért. De aki inkább énekelne, annak ott a Stingray karaoke, ha pedig egy baráti társasággal töltenénk el az estét, a The Jackbox Party Starter kínál nevetést - szintén potom összegért.
A magyar piacra szabott ajánlatok között külön öröm, hogy az RTL+ kilenc hónapnyi előfizetést ad tizenkettő helyett, és a Rakuten TV is 50%-os kedvezményeket dob be a virtuális videotékába. A sweet.tv 3 hónapra ingyen nyitja meg több mint 1000 film és 120 tévécsatorna kapuit, a Direct One-nál pedig 990 forintos kedvezménnyel lehet elindulni az online tévézés útján, legyen szó CANAL+, NatGeo, AMC vagy épp Minimax műsorokról.
Az LG ráadásul nem csak a meglévő tévétulajdonosokra gondolt: a kampány ideje alatt akciós áron kínálja okostévéit, hogy azok is élvezhessék a webOS gördülékeny, intelligens élményét, akik most cserélnének készüléket. További részletekért és az elérhető platformok pontos listájáért érdemes meglátogatni az LG Magyarország hivatalos weboldalát.