Gyere, pattanj be te is! - szólt a gyalogosra a Tesla
A címben leírt helyzet akár tényleg megtörténhet, bár igazából inkább biztonsági okai lehetnek annak, hogy az elektromos autók beszélni is képesek lesznek.
A címben leírt helyzet akár tényleg megtörténhet, bár igazából inkább biztonsági okai lehetnek annak, hogy az elektromos autók beszélni is képesek lesznek.
Mindenki az érkező PlayStation 5 miatt várta a japán cég sajtóeseményét, ehhez képest a színpadra begurult egy meglepetés. Összeszedtük, mit lehet tudni a Vision-S modellről, és miért dönthetett úgy a Sony, hogy ezen a téren is kipróbálja magát.
Mert ugye mi mással reklámozzon valaki egy 11 milliós elektromos autót, ami a piac legnagyobbját akarja legyőzni, mint azzal, hogy lehet benne zenei alapokra énekelni vezetés közben?
Bármennyire is furcsán indult a Tesla Cybertruck karrierje, lehet mire büszkének lennie.
A funkció persze műszaki szempontból feleslegesnek és viccesnek tűnik, de a gyalogosok biztonsága érdekében tényleg fontos. Új autókban mostantól, meglévőkben két éven belül kötelező.
A Tesla kiadta fedélzeti szoftverének kilencedik verzióját, amelyben egy tonna újdonság kapott helyet, többek között Atari játékok is - persze ezeket csak álló autóban érhetjük el.
Az elektromos autókkal a legtöbbeknek az a baja, hogy túl gyakran kell töltőhöz állnunk. Ketten bebizonyították, hogy okosan vezetve azért jó sokáig el lehet jutni egy szuflával.
Az elektromos autók népszerűségrobbanása miatt közvetlenül szerezne be több ezer tonna ilyen fémet a cég, hogy biztosítsa az akkumulátor-utánpótlást az iPhone-okhoz.
Állítólag megoldódott ugyanis az a hátulütő, ami miatt még mindig kevesen választanak elektromos autót. Nem, nem az ár, a másik.
A Tencent 5 százalékos részesedést vásárolt a Teslában.
Elmélyítené a kapcsolatot a Panasonic, amely az akkuk mellett szenzorokat és navigációt is adna a Teslának.
36 órával a bemutató után máris 64 000 felett jár az előrendelések száma.
Új piacot teremtenének a hamarosan elektromos autókban is elérhető HE3DA akkumulátorok.
Egyre súlyosabb pénzügyi helyzetbe kerül a feltörekvő LeEco, amely most hatalmas üzleti változtatásokba kezd.
A vállalatok 2017 végéig 400 töltőpontot hoznának létre Európában.
Legfeljebb 1,5 millió forint vissza nem térítendő támogatást adhat az állam.
Az elektromos autók akkupiacát is megcélozta korábban a Samsung, azonban a tervek borultak.
Akár 1,5 millió forinttal olcsóbban is elvihetőek lesznek a megfelelő járművek.
Az eddigi legmegfizethetőbb elektromos autónak ígérkezik.
A Plugless töltője nem olcsó, de cserébe vezeték nélkül tudja tölteni az elektromos autót.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.